تمجید قهرمان اتومبیلرانی فرمول یک جهان از کاتالان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شبکه ز.د.اف، «سباستین فتل» هرگاه که از فعالیت روزمره در عرصه اتومبیلرانی فارغ می‌شود، یک سرگرمی خاص و جالب دارد. او به تماشای بازی‌های تیم فوتبال مورد علاقه‌اش یعنی بارسلونا می‌نشیند.

 

وی که یکشنبه شب نیز همین کار را انجام داد و بازی منجر به برد ۵ بر یک مردان گواردیولا برابر والنسیا را به دقت تماشا کرد، اظهار داشت: برای تماشای این بازی از قبل برنامه‌ریزی کردم. مسابقه‌ای زیبا و هیجان‌انگیز میان دو تیم بزرگ اسپانیا بود. دیداری که از تماشای‌ آن بسیار لذت بردم و انژری گرفتم.

وی افزود: کارشناس فوتبال نیستم. اما به عنوان یک هوادار می‌گویم اسپانیایی‌ها در قیاس با آلمان‌ها، سرعت بیشتری دارند و کیفیت تکنیکی‌شان متفاوت است. حتی حواشی فوتبال‌شان با ما نیز فرق دارد.

قهرمان ۲۴ ساله آلمانی متولد «هپن‌هایم» که دو سال پی در پی در سال‌های 2010 و 2011 قهرمان فرمول یک جهان شده است، اضافه کرد: به نظرم ژاوی هرناندز، مغز متفکر بارسا است. او کسی است که بخوبی ارکستر کاتالان‌ها را رهبری می‌کند؛ اما مسی مهاجمی خارق‌العاده است که گل‌های زیبایی می‌زند. اما وقتی به او توپ نرسد، دیگر مسی نیز قادر به گلزنی نیست.

عضو تیم اتومبیلرانی ردبول که ژرمن‌ها لقب شوماخر کوچک را به او داده‌اند، افزود: از نظر من بازی مسی خارق‌العاده است. او بازیکنی است که کاملا بر جریان بازی تاثیر می‌گذارد. آن قدر با توپ عالی کار می‌کند که گویی توپ به پاهایش چسبیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 527
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 72312
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket